שלום לרחוק, שלום לקרוב….כאן כתבנו בקונאקרי….

 

נתחיל עם קבוצת Rabobank, לא מה שהיה פעם…..

כל,צוות המהדורה,·אבל כווווווולם,· מודה לכם.

נשמח לקבל הארות וגם הערות….

יאללה בלאגן

קומלפטוווווווו

קבוצת: Rabobank

·

רוכבי מפתח:

  • Carlos Borredo····: שנה ראשונה בקבוצה, מוצא ספרדי, נחשב לרוכב All Around····, יחד עם זאת ניתן לציין את יכולותיו בטיפוס, ובמרוצי חד-יום. רוכב Domestic···· שכל מוביל קבוצה היה רוצה לראות לצידו,ליתר דיוק לפניו (יאללה שיעבוד …..)
  • Lars Boom·: מכונה “האיש הארוך מויליימן (הולנד)” – למה? נו דה!!, 1.91מ’ על 78 ק”ג!!!. בקבוצה מאז 2002, אולם רק ב-2008 הפך לרוכב-פרו. בעברו אלוף העולם ב-Cross-cycling. רוכב של הטורים הקלסיים, הדהים את כולם עם הזכייה בנג”ש של Paris-Nice.· טוב יאללה, אפשר לצרף אותו לאימוני בנות ביום רביעי של XTeam, בתור התחלה……..
  • Oscar Freire: רוכב-פרו מ-1998, בקבוצה מאז 2003, מוצא ספרדי. אל תחפשו אותו כשהגרדיאן עולה כי הוא ספרינטר. אז זהו אתם צודקים, איך ספרדי שלא יודע לטפס ועוד ספרינטר?!!?……….למה שאני יסביר!? שהוא יסביר!!!. צפו בו בספרינט הפיניש של הטורים הגדולים, שם התשובה!!!
  • Robert Gesink: “מר הרים, אויר צלול ודליל” של הקבוצה, בקבוצה מאז 2006, רוכב-פרו מ-2007. כיאה למטפס יש עליו 1.90מ’ על 70 ק”ג, ישב על הגלגלים של המטפסים המכובדים ביותר ולא ויתר להם (הם, לעומת זאת, כן נטשו אותו כשהעבירו הילוך…..). אתה רואה אמנון, יש לך עוד סיכוי וגם יתרון, יש לך עוד 5ס”מ יותר ממנו, עכשיו רק נשאר לנו לבדוק באיזה חלק של הגוף הם…….
  • Paul Marteens: מוצא גרמני. מאוהבי השיפועים. מקטעים של שיני מסור עושים לו את זה. אבל, ואבל גדול,· הטיפוסים ארוכים זה לא מטיבים עימו, בקיצור רוכב של מקטעים מסוג “גלים גלים וזהו (לא) ים”…..יאללה בסססדר.
  • Luis-Leon Sanchez: כמובן ספרדי. נג”שיסט טוב, וגם מטפס מעולה. יכול להפתיע במרוצי חד-יום. שנה ראשון בקבוצה, רוכב-פרו מ-2004. כבר זכה בעבר בתואר אליפות הנג”ש של ספרד (איפה היה קונטה, אה?……אוכל בשר מקולל, כדי שיוכל להסביר למה בדיקות הסמים שלו יוצאו גבוליים…….). אומנם לא שייך אבל לא יכול להתאפק. לאור הישגיו של קוטנה אני שוקל לאכול פרה גינאית אסלית טרם אני חוזר ל-Xteam, אתם תרדפו אחרי, אני אומר לכם…….רדוף תרדפו!!!, סימן השאלה הוא האם אחרי שאסיים את הביס הראשון עוד אחיה ואזכה לקחת את הביס השני…….

·

לא, לא פספסתי, Denis Manchov הרוסי האיום כבר לא בקבוצה וזה אומר הכל. לא נראה לי שהשנה היה מה לדווח הביתה. אבל אם תשאלו אותי אז, בין להיות קבוצת Rabobank או להיות בגינאה?! אני מעדיף את גבעת המופעים, כן חברים איך שהיא ·יפה ומעניינת כשמסתכלים עליה מקונאקרי.

ברצינות לרגע, ·אולי נראה אותם בספרינטים?, אולי Oscar Freire?. בשפה של כדורגל, המאמן היה אומר – “זאת שנה כלכלית, אנחנו מתרכזים בלבנות קבוצה…….”.

·

יאללה בלאגן……(איך התגעגעתי למשפט הזה…..)