סנדי שלנו בדרך למרתון הרביעי בברלין

72358_10151665433354816_913912171_n

כשמאיר ביקש ממני לכתוב על “הדרך שלי למרתון” חשבתי לעצמי, היום הרבה אנשים עושים מרתונים…..מה מיוחד בי ובדרך שלי? כדי להסביר אני מרגישה שאני צריכה לחשוף את עצמי אליכם הקוראים ולחשוב איך הגעתי ליום שבו אני מתכוננת למרתון הרביעי שלי ב 4 שנים האחרונות.

דבר ראשון , בשבוע שעבר חגגתי יום הולדת 61, ממש לא יאומן (לי לפחות). בספורט הסיבולת אני מתעסקת רק ב 10 שנים האחרונות. אני שחיתי כל חיי, אבל לא מעבר לזה. אז איך נכנסתי לריצה ואופניים? בזכות ביתי שסיימה שתי תחרויות איש ברזל. ראיתי את האהבה שלה לטריאתלונים וחשבתי שאולי גם אני יכולה לעשות את זה. בקיצור, התחלתי, התאהבתי והצטרפתי לx team כדי להשתפר ברכיבה.

ב 2012 אחרי שכבר רצתי כמה חצאי מרתונים, רציתי “פעם בחיים” לרוץ מרתון. באותו שנה היינו בשבתון בוושינגטון ורצתי ב Marine Corp Marathon. את האימונים עשיתי מתוכנית אימונים באינטרנט והסתדרתי. מכל דבר לומדים. למדתי כמה חשוב התכנון, התזונה ותמיכת המשפחה!

פסק זמן בסיפור. לפני מספר שנים רצתי חצי מרתון עם ביתי, ענת ,שהיתה אז בהריון. בסוף המרוץ באה אלינו כתבת מעיתון מקומי ושאלה אותה מה הדבר הכי חשוב שהיא למדה מאמא שלה (קשור לספורט). היא לא היססה ואמרה: רגל ימין ואז רגל שמאל רגל ימין ורגל שמאל!! נשמע פשוט, אבל מוטו מאוד יעיל גם ברכיבה וגם בריצה.

את המרתון השני השארתי לגורל. נרשמתי להגרלה של מרתון ניו יורק ולא האמנתי שאתקבל, פחות מ10% מהנרשמים להגרלה מתקבלים. אני, כמובן, התקבלתי ושוב התחלתי להתאמן. הפעם בצורה יותר מסודרת, עם תוכנית אימונים מאוד מדוייקת יחד עם הדרכה צמודה לגבי תזונה (תודה לשון) . היה נפלא, לא התאמנתי למטרת מהירות, אבל השתפרתי בכמעט 30 דקות! חוויה מדהימה לרוץ ברחובות ניו יורק עם אלפי צופים מעודדים.

אז מספיק, לא? אבל אז צץ הרעיון של מרתון פריז, יש שיר: “I love Paris in the Springtime” וככה זה היה. הפעם למדתי שכיף להתאמן בחורף של ישראל. ימי הגשם המועטים ממש לא הפריעו. הכיף להיות עם עוד חבר הקבוצה (מנחם) הוסיף לחוויה.

ואיך הגעתי להכנות עכשיו למרתון הרביעי שלי בברלין ב25 לספטמבר הקרוב? שמעתי שזה מרתון מדהים, שטוח לגמרי, ואף פעם לא הייתי בברלין אז החלטתי שוב לנסות את מזלי בהגרלה למקום במרתון. אף פעם לא זכיתי בלוטו אבל כנראה יש לי מזל עם הגרלות למרתונים ושוב התקבלתי! התחלתי את האימונים 19 שבועות לפני המרתון עם סה”כ 33 ק”מ בשבוע עם הוספה של כ10% בנפח כל שבוע (כל 3 שבועות, שבוע קל). היום אני 7 שבועות לפני ואגיע ל70ק”מ בשבוע. הקושי הגדול, התמודדות עם חודשי הקיץ והחום ולחות. לזה אין ממש פתרון, רק מדמיינת את ברלין בסוף ספטמבר קריר ונעים.

את האימונים אני עושה לבד, אני לא חלק מקבוצת ריצה כי אין לי זמן לעוד קבוצה. זה גורם לי להעריך את x team עוד יותר. העזרה בכל מיני מצבים , העידוד, החברה……אין לי מילים. כאשר אני רצה בפארק ורואה אותכם רוכבים זה עושה לי טוב על הלב שעוד מעט כשאסיים עוד מרתון, אני חוזרת אליכם!

אז מה מיוחד בי ובדרך שלי? נראה לי שאין באמת משהו מיוחד בי, לכל אחד מרתוניסט יש את הסיפור והדרך המיוחדת שלו

הסיכום יבוא כשהמרתון אחרי

10 תגובות על “סנדי שלנו בדרך למרתון הרביעי בברלין

  1. סנדי,לדעתי והבנתי את כן זכית בלוטו ,אבל בלוטו שהרבה היו מוכנים לזכות והוא חשוב יותר מכסף!! יש לך משפחה תומכת,חברים תומכים ואוהבים והכי חשוב שאת חזקה מאוד מבחינה מנטלית וזו התכונה החשובה ביותר וניתן לראות זאת בשקט הנפשי שלך, בחיוך התמידי וברור שבהתמדה ללא פשרות וויתורים.
    שיהיה בהצלחה ,אנחנו כאן יודעים שתצליחי בגדול ומחזיקים לך אצבעות

  2. סנדי המשגעת! איזה כיף לקרוא על הדרך שלך, ועל הרוח המקסימה שלך, שמשתקפת נהדר גם בדרך וגם בכתיבה שלך. החיוך והאופטימיות והמזל (גם זה!) מורגשים בכל שורה ומורגשים כשנמצאים אתך.
    בטוחה שהמרתון הזה יהיה מצוין ומוצלח לך. הלוואי שיכולנו כולנו לבוא לעודד אותך לאורך המסלול! ברלין עיר משגעת ואני מתרגשת בשבילך כבר…

  3. סנדי יקרה ! היה מרגש לקרוא.
    את ספורטאית בלב ובנפש. מאחלת לך הרבה הצלחה והנאה במרתון ברלין. כל הכבוד 🏆

  4. המיוחד בך סנדי הוא שאת עושה הכל בחן, בפשטות ובשקט האופייני שלך, שקט שכולו עוצמה ונחישות !!! וכמו שסיכמנו את המרתון הבא שלך נעשה ביחד.

  5. סנדי יקרה, מרתק ומרגש לקרוא את הדרך, את החיבור לספורט דרך ענת.
    אתמול כשחלפת על פנינו בריצה, נראית כל כך ממוקדת ושקטה ובעיקר קלילה מאד.
    מאחלת לך שתמשיכי ליהנות מהדרך, מהאתגר ומהיכולת. כל הכבוד ובהצלחה!

  6. סנדי המקסימה, את אישה מדהימה, אופטימית, שמחה, נחושה, טובת לב. את מודל והשראה!
    קצת קשה לי לוותר על רכיבות השבת איתך לטובת ברלין…אבל נו, מפרגנת… תהני המון ותחזרי מהר

  7. סנדי …
    מרגש לקרוא ועוד יותר מרגשת הדרך היפה , החזקה והצנועה שלך .
    מאחלת בהצלחה ובעיקר שתהני

  8. סנדי היקרה
    התרגשתי לקרוא על הדרך שלך למרות שבעצם לוויתי אותך לאורך כל הדרך
    מעריצה אותך ומאחלת בהצלחה בהמשך
    שאפו

  9. סנדי, את כמובן חסרה לנו ברכיבות השבת, אבל מרגש ומעורר השראה לקרוא על היסטוריית המרתונים שלך ועל ההכנות למרתון ברלין. נראה שהיכולת לחלוק תחביב משותף עם בני המשפחה – אם – בת, הוא יפה ומוסיף נפח ( תרתי משמע) ונופח מיוחד לחוויה. מחכה לשמוע חויות מה מרתון עצמו

  10. סנדי היקרה את אחת מהנשים מעוררות השראה בקבוצה-כשאני חושבת על זה כולכן נפלאות כל אחת בדרכה המיוחדת…אבל בהחלט ניתן ללמוד רבות בעיקר על הנחישות וההתמדה בדרך למטרה…זה מרשים ביותר לעבור את האימונים לבד ולא במסגרת קבוצתית ולהוסיף על כך את הסאונה שבחוץ.,,אין לי ספק שתצליחי ולדעתי זה גם לא יהיה המרתון האחרון מאחלת לך לדגום כל עיר…מקווה אחר כך שקצת תטיילי בעיר וההמלצה שלי לקחת city bike ניתן לשכור אופנים עד שעות הערב..ולטייל בעיר היא מדהימה..,בהצלחה 😘

תגובות סגורות.