אהרון חיטמן מתאר את הדרך המדהימה שעשה מאז שהצטרף למשפחת x-team

 

אני רוצה לשתף אתכם במסע שלי בחודשים האחרונים כרוכב תחרותי באופני כביש במקצה הספורט, זו הייתה חוייה עוצמתית עבורי בה נחשפתי לספורט נפלא ולקבוצת אנשים מיוחדת, רוכבי הכביש.
זה התחיל ברכיבת בית השנטי אליה נרשמתי עם עוד חבר אחד. היינו רוכבים משבת לשבת תקופה של כמה חודשים, שני חובבנים שאוהבים מאוד לרכב. בשלב מסויים חיפשנו את הדבר הבא והתחיל להתבשל הרעיון להרשם לקבוצה. בבית השנטי באחת מבין המנוחות הרבות ישבתי ליד כמה חברי קבוצת xteam שהזמינו אותי לבוא לרכיבת ניסיון. אז באנו, כמה רכיבות ניסיון הספיקו לנו להתרשם מהקבוצה, מהאנשים והמאמן כרמי ששם דגש מיוחד על בטיחות וטכניקה מה שמשך אותנו מאוד וגרם לנו להבין שיש עוד המון בספורט הזה שאנחנו לא יודעים. עצם הרעיון לרכב עם קבוצה של אנשים שיש להם ניסיון רב בתחום וללמוד מהם מאוד קסם לנו ונרשמנו. זה לא היתה אהבה במבט ראשון. הייתי רגיל לרכב מהר וחזק מההתחלה ועד הסוף ובקבוצה זה התנהל אחרת מאוד שונה ממה שהייתי רגיל אליו. לאט לאט התחלתי להבין שיש תורה שלמה פה והתחלתי להתאמן לפי התכנית בקבוצה. כרמי שכנע אותי להרשם לאיגוד ולהתחרות דבר שלא תכננתי בהתחלה. משם זה כבר היסטוריה. תוך כמה חודשים למדתי המון שהשעור הכי חשוב הוא שכדי להיות רוכב טוב צריך לדעת את היכולות שלך ולאתגר אותם ללא הרף. הטיפים שקיבלתי מחברי הקבוצה היו נהדרים והתחזקתי משבוע לשבוע. גם בתחרויות התוצאות לא איחרו לבוא ומטרה שהצבתי לעצמי לסוף העונה הצלחתי להשיג כבר בתחרות השלישית שהשתתפתי בה. תודה ענקית לצוות המאמנים בקבוצת xteam. לכרמי שתמיד מזכיר כמה הבטיחות היא מעל הכל, כי מאוד קל לשכוח את זה עם כל האנדרלין. למאיר ועידו שהסתכלו מהצד וידעו לומר את המילים הנכונות לפקס אותי ולתקן טעיות שהייתי רגיל לעשות בטכניקה ושימור אנרגיה. לניב אלוף ישראל לשעבר מקצוען אמיתי שידע לכוון אותי ולתאר כיצד להתאמן כרוכב תחרותי ולהתחרות ולכל חברי הקבוצה שעקבו ותמכו. בתחילת העונה הצבתי לעצמי מטרה די גדולה, להיות ראשון במקצה הספורט באליפות ישראל. התחרתי בכמה תחרויות ביניים כהכנה והתוצאות סימנו שזה אפשרי. בסופו של דבר לא הגעתי ראשון (מקום 62 מכובד ) אבל עדיין נהנתי מכל שניה בתחרות ולא הרגשתי פספוס. אח”כ הבנתי שהשגתי משהו הרבה יותר חזק, שהוא להנות מהדרך, מהספורט ועצם התחרות עם קבוצת אנשים נפלאה שכולם רוכבים להגיע למקום הראשון ובסוף מוחאים כפיים לזה שהצליח. רכיבה בטוחה לרוכבים ולנהגים.

3 תגובות על “אהרון חיטמן מתאר את הדרך המדהימה שעשה מאז שהצטרף למשפחת x-team

  1. כבוד אהרון! כבוד על הדרך, שהיא לא פשוטה ומלאה בעליות ומורדות, וכבוד על הפקת הלקחים והמסקנה הנהדרת בסוף – זה ספורט משגע ויש לך עוד המון שנים להתחזק ולהשתפר – יש למה לצפות!!

  2. התקדמת מאד בזמן קצר. לאן תגיע בעוד שנה שנתיים? The sky is the limit

  3. כל הכבוד אהרון על הרחבת האופקים, ההבנות וההישגים המדהימים שלך. השנה הבאה בפתח….

תגובות סגורות.