אליפות הארץ 2013 – שלב הסיכומים

אוהל המים בפיקודה של אילת וסגניתה יפה נפתח מהרגע הראשון כמסעדת בר קונדיטוריה, אילת סימנה מטרה ברורה – למחוק לכולם את חשש התחרות מהפנים,

ומהרגע הראשון אוהל המיים תפקד בצורה מושלמת- כל חברי הקבוצה הגיעו להתארגן שם בצורה קבוצתית מושלמת ,קפה ומאפה עזרו להתעוררות,ובעזרתם של אילת יפה אפרת בטי נפי נועם (אם שכחתי מישהו אז סליחה), עמדת המים נהפכה על הבוקר לנק’ עליה לרגל ללפחות 200 איש בהמשך, אני בטוח שכמה הרגישו כמו במימונה.

העמדה התנהלה בעזרה קבוצתית מושלמת – עזרה במספרים צ’יפים ניפוח אוויר ועוד תקלות קטנות, כולם התארגנו ויצאו לחימום רגועים ועם חיוך , התמונות של אפרת הן ההוכחה לכך.

כמובן שבעמדת רכב הליווי -איל תפעל את הלוגיסטיקה  לפני התחרות ,במהלך תוך כדי החלפת כמה פנצרים ולאחר התחרות.

מהלך התחרות היה מצויין וכל אחד ואחת עשו הכי טוב שיכלו ,כל אחד מיצה את היכולות שלו מהאימונים של השנה האחרונה וזה היה מאד ברור,6 אף היטיבו לעשות ועמדו על הפודיום.

עמדת המים תפקדה במהלך התחרות בצורה מושלמת ויחד עם כל האורחים והאורחות באוהל  חלקו מים שם נועם נפי ואילת, אני אישית ניסיתי את שלושתם ,

לא נראה לי שהיו תקלות במים לאף אחד וזה מראה איך עבודת הצוות שם תפעלה הכל מצויין.

כולם מוזמנים לראות את התמונות של אפרת באתר.

אני רוצה לברך את כל מי שנכח בארוע הזה אתמול, אתם צריכים להיות גאים ומרוצים, זה ארוע “קצה” תחרות קשה וארוכה,”אליפות הארץ”

הקבוצה בנוסף לכל- העמידה 6 חברים על הפודיום, שזה בקצה העליון של הקבוצות.

המיוחד בקבוצה הזו זה השילוב המנצח בין ההנאה למיקצועיות ברכיבה והבאת התוצאות כתוספת משמעותית .

הסיכום של אתמול- כולם נהנו וכולם סיימו בשלום את התחרות ללא תקלות,ללא נפילות, לכולם נשאר טעם של עוד מהכל.

אני באופן אישי נהנתי מאד מהתחרות, להעלות זכרונות עם ליאור, לראות את ההתקדמות של כולם בכלל ובעיקר מהתחרות הקודמת, לראות את כולם מסיימים מרוצים,חלק מותשים ,אבל כולם מרוצים מעצמם ומהקבוצה.

אני רוצה לומר לכולם שבהחלט מגיע לכם להיות גאים ומרוצים מעצמכם, אני מאד גאה בכולם ובקבוצתיות הזו.

תודה ענקית לאילת שבהחלט העלתה את הסטנדרט , תודה לכולם.

בר המיים של x-team

צילום: נועם פארן