TDF – יום 9 – או טור דה טי.וי.פראנס

 

בנתיים קבוצת הבריחה שמנתה 5 רוכבים שלא הייתה מודעת בדיוק למתרחש “ניצלה” את ההזדמנות להגדיל את הבריחה בינה לבין הדבוקה. (בשיא הגיע הפער ל- 8 דק’).

כשכבר החליטה הדבוקה לנסות לסגור (בראשות קבוצת BMC) זה כבר היה מאוחר מדי.

השני, בעוד קבוצת הבריחה עובדת אליפסה/ עבודה חליפות, החליט רכב הטלויזיה הצרפתית TV5 המלווה את הטור “לדלל” את קבוצת הבריחה בכך שסטה מסיבה לא ברורה לתוך גופם של הרוכבים… 
ואז נותרו 3.

שלושת הנותרים קיבלו הנחייה להמשיך כרגיל וכך עשו עד שחצו את קו הסיום כשהראשון מסיים 3:59 דק’ לפני הדבוקה (שכללה את כל היריבים העיקריים בדירוג הכללי לחולצה הצהובה), 5 שנ’ אחריו מגיע ווקליר.

תוצאות:
עם סיום הקטע, איבד הושווד את החולצה הצהובה לרוכב הצרפתי תומא ווקליר (קבוצת יורופקאר). שמוביל בדירוג הכללי ביתרון של: 2:26 דק’ על אוואנס, 2:29 דק’ על פראנק שלק, 2:37 דק’ על אנדי שלק, על קלודן 2:47 דק’ ועל קונטאדור 4:07 דק’.

[:woohoo: u]קורבנות היום[/u]:

מן האירוע הראשון, 
וינוקורוב (קפטן וה- GC, של קבוצת אסטנה), שעף אל בין העצים והובהל לבית החולים עם שברים בכל חלקי גופו – בחוץ. יורגן ואן דן ברוק (קפטן וה- GC, של קבוצת אומגה פארמה לוטו – שבר בכתף – בחוץ.דויד זאבריצקי (קבוצת גארמין סרוולו) – בחוץ.

מן האירוע השני,
ג’וני הוגלאנד (ואקון סולאיי) המחזיק בחולצת “מלך ההרים” (ניקוד הניתן לרוכבים הראשונים להגיע לפסגות הרים מסויימות בהתאם למדרג ניקוד שהוחלט מראש ע”י הוועדה המארגנת להעניק לרוכב שיגיע ראשון, שני וכו’) –
מצא עצמו תלוי בין שמיים לארץ בסגנון תום קוז במשימה בלתי אפשרית כאשר הוא נעוץ בגדר תייל – זו הייתה הפינאלה לאחר שביצע 2 סאלטות באוויר עם ובלי אופניים – 
חזר לרכוב שותת דם, סיים כ- 17 דק’ אחרי המוביל ושמר על חולצת מלך ההרים!!

ו- פלאצ’ה (קבוצת סקאיי) שספג את המכה ישירות מהרכב, התגלגל על הכביש – חזר על האופניים מדמם וסיים את הקטע  תוך שהוא מקבל טיפול רפואי תוך כדי הרכיבה.

סיום קטע 9:
eurosport.yahoo.com/video/10072011/58/stage-nine-finish.html

הוגלנד שומר על החולצה הצהובה:
eurosport.yahoo.com/video/11072011/58/te…nd-takes-podium.html

וינוקורוב יוצא בחוץ:
eurosport.yahoo.com/video/11072011/58/vinokourov.html

רכב הטלויזיה מתנגש ברוכבים:
eurosport.yahoo.com/video/10072011/58/ca…e-france-riders.html

קונטאדור קיבל מכה בברך:
eurosport.yahoo.com/video/10072011/58/co…fall-stage-nine.html