התחברות למערכת האימונים Training Peaks

להלן הוראות לחיבור למערכת האימונים של הקבוצה – Training Peaks:

המערכת מאפשרת לכם לקבל בצורה אוטומטית (במייל יומי) את האימונים שלכם ברמה יומית. האימון ישלח אליכם למייל כל יום לגבי האימון של יום המחרת.
בנוסף למי שירצה יש אפשרות לקשר את ה-GARMIN CONNECT (או כל תוכנה שעימה אתם עובדים) למערכת כדי שכרמי יוכל לראות בדיוק איך עבר עליכם האימון ומה גרף ההתקדמות של כל מתאמן.

החיבור נעשה בשני שלבים מאוד קלים ופשוטים:
שלב ראשון עליכם לפתוח את הלינק המצורף, הלינק הזה יכניס אותכם לתוך מערכת TRAINING PEAKS,

Attach your account

תבחרו באופציה SIGN UP (כי עדיין אין לכם חשבון ב-TRAINING PEAKS) ואז תכנסו למערכת ותמלאו לפי ההנחיות את כל הפרטים שלכם (שם, שם משפחה וכו’) הכל בלועזית.
בסוף תאשרו בלחיצה על CREATE ACCOUNT

בקשה זו תגיע אלינו לאישור ולאחר אישורנו אתם תיהיו חלק מהמערכת.

פשוט נכון !

להלן הלינק
לינק לרישום למערכת האימונים

בשלב  זה אתם מחוברים למערכת ותקבלו את המיילים עם תכניות האימון שלכם, כל יום את האימון של מחר ומחרתיים כך שתמיד תיהיו מעודכנים יומיים מראש. במידה ותרצו לראות את כל האימונים שלכם תוכלו לעשות זאת דרך חיבור למערכת עצמה.

השלב הבא חיבור ה-GARMIN CONNECT שלכם ל-TRAINING PEAKS של כרמי כדי שהוא יוכל לראות את האימונים שלכם. אחרי שתבצעו את החיבור האימונים שלכם יגיעו לכרמי בצורה אוטומטית לאחר שתעלו אותם לגרמין (אתם לא צריכים לעשות שום דבר נוסף).

להלן הלינק לביצוע הקישור:

לינק לקישור הגרמין למערכת האימונים
יפתח לכם המסך הבא:

AutoSync

חשוב מאוד שתסמנו וי (Vׂ ) למטה בריבוע התחתון כדי שההיסטוריה של החודש האחרון תעבור גם כן, לאחר מכן לחצו על הריבוע הכחול CONNECT YOUR ACCOUNT NOW, ואז תדרשו לבצע כניסה לחשבון הגרמין שלכם. לאחר מכן שתי המערכות יהיו מחוברות והחל מרגע זה כל קובץ שתעלו לגרמין שלכם, יגיע גם לתוכנה של כרמי.

הערות:

  1. לכל מי שיש שאלה או כל דבר אחר שלא מובן נא לא להסס לדבר עם כרמי אני אשמח לסייע ואם תרצו ללוות אותכם בתהליך, (זה לוקח 3 דקות לא יותר).
  2. למי שאין גרמין והוא עובד עם תוכנה אחרת נא להודיע לי ואנו נטפל בו בנפרד.
  3. כל מי שעשה את השלב הראשון, אני מבקש שישלח לי SMS או ווטסאפ כדי שאדע שזה בוצע ואני יאשר את הבקשה.

אני לרשותכם,
כרמי

עמותת מסלולעמותת מסלולעמותת מסלולעמותת מסלול